introweekje!! - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Sanne Koudijs - WaarBenJij.nu introweekje!! - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Sanne Koudijs - WaarBenJij.nu

introweekje!!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

14 Oktober 2014 | Australië, Collaroy

hai lieve mensen,

de eerste week zit erop! en ja, we hebben het overleefd:)
Wat een gezellige groep zeg, intro is afgelopen en we zitten nog gezellig met zn alle te eten!
Wat een uitdaging zeg, met jetlag iedere ochtend rond 5/6 uur je nest uit...maar echt super gave dingen gedaan. gelijk lekker ontvangen met een leuke barbecue en een drankje:) volgende dag alles geregeld, bankrekening zorgpas telefoonnummer. dag 2 ook weer vroeg op, op naar de bleu mountains wat een uitzicht zeg!daar na koala's knuffelen in t wildlife park, wat een schatjes zeg. zondag hebben we de north head walk in Manly gedaan en walvissen gezien! alleen waren ze jammer genoeg erg ver weg... in de middag lekker gechillt op t strand en daarna lekker uit eten. maandag laatste dag! SURFENNNN!!!! ik had nooit gedacht dat ik dat zo gaaf zou vinden, maar wat wil je, onweer op de achtergrond, heerlijk water, mooie instructeurs en DOLFIJNEN!!! op 10 met afstand!(foto's volgen) top week! next stop: newcastle:)

• 14 Oktober 2014 - 07:58

Anja:

Heerlijk genieten meid het is een reis voor t leven ! Blijf je volgen , veel plezier verder.

• 14 Oktober 2014 - 09:22

Karin:

Geniet ervan Sanne, zo'n mooie ervaring doe je maar zelden op!

• 14 Oktober 2014 - 09:47

Patricia :

Dat klinkt goed ,San !! Zoo een mooi begin is zeker leuk.
    Leuk om je verhaal te lezen , Geniet zo veel als je kan X
    Patricia

• 14 Oktober 2014 - 13:42

Hillie:

Wat hoort dat geweldig allemaal, en dit is nog maar het begin! Fantastisch dat je het zo naar je zin hebt, zo te horen ben je een echte globetrotter :-)
    Liefs en een groet vanaf een herfstachtig Ameland XxX

• 14 Oktober 2014 - 14:41

Didi & Erik:

Nice!!! Klinkt allemaal super! Stiekem heel jaloers! Enjoy! Dikke zoen Didi en Erik

• 14 Oktober 2014 - 16:55

Pa:

Lieve schat

Wat fijn dat je het daar naar je zin hebt, ik weet nog dat we jaren geleden met de dolfijnen hebben gezwommen bij N.Z., wat was dat ook mooi. Geniet van alles daar en ik kijk uit naar je volgende verslag! Liefs je Pa xxx

• 14 Oktober 2014 - 19:01

Aycha En Sebastiaan:

Hoi Sanne,

Geniet van je avontuur!

Groetjes,

Aycha en Sebastiaan

• 14 Oktober 2014 - 22:39

Janine:

Genieten, Sanne! Een geweldige ervarimg zo'n reis. Groetjes vanuit Malden.

• 17 Oktober 2014 - 17:39

Hillie:

Haj lieverd,
    Wat geweldige foto's, ziet er prachtig uit allemaal. Wij hebben aanstaande zaterdag onze laatste bbq voor 2014 in Ballum want de voorspelling is 22 graden dus moeten wij het er nog maar even van nemen, broodje hamburger " a la Sanne " :-) want voor maandag zijn de voorspellingen ; herfst, regen en heel koud :-(
    Veel plezier en NO WORRIES XXX

• 26 Oktober 2014 - 14:44

Stella Koudijs:

Hai Sanne,

Wat een top foto's ziet er goed uit! Leuk om te lezen waar je bent en doet. We zijn erg benieuwd naar je en hoe het bevalt zo ver weg alleen. Waarschijnlijk heb je al enorm veel mensen ontmoet en reis je misschien ook wel samen? Go for it girl!!!!
    X Stella, Mark, Amber en Omar

• 28 Oktober 2014 - 19:14

Max En Daphne:

Hoi Sanne,

Wat leuk om je zo te kunnen volgen.
    Wat een mooie foto's. Je maakt ons erg jaloers.. :)

Heel veel plezier op je reis verder!

Liefs, Max en Daphne