update!! =D=D - Reisverslag uit Coolangatta, Australië van Sanne Koudijs - WaarBenJij.nu update!! =D=D - Reisverslag uit Coolangatta, Australië van Sanne Koudijs - WaarBenJij.nu

update!! =D=D

Blijf op de hoogte en volg Sanne

29 Oktober 2014 | Australië, Coolangatta

15okt-16okt newcastle
STORM STORM en nog een STORM! helaas geen plek meer, dus ook geen wijnproeven in hunter valley :(

16okt-19okt port macquirie
HEERLIJK, stap uit de bus, staat er een kleine roodharig mannetje op me te wachten "port macquirie backpackers hostel? may i take your bag?" TUUUURLIJK! even niet sjouwen met 16 kilo op je rug:) even gauw tassen weggebracht en HOP naar 't koala hospital! arme diertjes, de een had zn pootjes verbrand in een bushfire, de ander miste een poot en een oog... Bij t koala hospital eileen en ilona ontmoet, de duutsers ;) samen via de kust terug gelopen naar t hostel, onze host vertelde ons dat dat een stukje was van 20 minuten... 2 uur later komen wij met blaren op onze voeten aan bij t hostel, nog net op tijd om mee te gaan naar de kangaroosunset! een heel veld vol met wilde kangaroo's (wel fijn om te weten dat ze er nog zijn, na al die dode kangaroos naast de weg) in het mooie avondrood. mooie afsluiter.
volgende ochtend lekker wezen wandelen in het kooloonbung creek nature reserve, zie ik gewoon een wilde koala! zoo gaaf! op 2 meter afstand! =D smiddags geluncht in het park, tussen de pelikanen! daarna ekker naar t strand om vervolgens onder een brug tussen de broedende duiven te moeten schuilen voor de regen!
volgende dag samen met katrin (ook een duutser) nog een keer die wandeling gemaakt zien we gewoon een wilde koala met een baby! zooo cute! in de middag zijn we lekker naar douglas vale vineyard geweest wijnproeven! savond samen gegeten en gedronken met ons gekochte flesje wijn =)

19okt-21okt coffs harbour
loop langs t dolfinarium! superleuk! het leukste as eigenlijk na de show, dat een dolfijn zich ging vervelen en over ging gooien met de bal met de mensen!
weer gewandeld, dit keer op een bloedzuiger na helaas geen wilde dieren :( wou nog naar de vuurtorenlopen, kom ik daar zit het hek dicht, mocht je er niet heen vanwege de harde wind...heb ik weer :( wel lekker uit gewaait! =D

21okt-24okt Byron Bay
The Lakeside cottage =D
zoo idyllisch, houten hok vol spinnen midden in een moeras! heerlijk! Máááár wel een eigen badkamer)!
volgende dag op naar nimbin! hippiedorp!super leuk in een ouwe hippie bus,met kneiterharde reaggea op! busreis heen ging prima, alleen hadden een paar van mijn engelse mede-reizigers iets te veel 'koekjes" gegeten, dus de terug reis was iets minder leuk... 2 dames werden ziek en de mannen waren ook niet echt aangenaam meer.. daarin tegen hadden ik en 2 italianen niks gebruikt of gedronken, en hadden we de grootste lol toen we ze allemaal wit zagen wegtrekken, toen de chaufeur expres dat hobbelweggetje nam! leedvermaak!!=D=D=D
reden we helemaal de bergen in om een 'awesome waterval" te gaan zien.... is er geen water meer door de droogte....
BUMMER!!!

24okt 29okt Coolangatta

oke, de meest rampzalige kamergenoot ever! gelukkig werd die mijn eerste avond al t hostel uitgezet! gelopen naar point danger mooi uitzicht! samen met mirjam de sunrise gekeken om 5 uur sochtends erg mooi( 4 uur de wekker gezet!) lekker terug in bed gekropen, om daarna heerlijk op t strand te liggen, wat ik erg veel heb gedaan hier=D savond nog sunset gekeken, dus perfecte afsluiter, nu op naar mooloolaba!

• 05 November 2014 - 21:49

Hillie:

Mauhhhhhhhhh wat klinkt dat goed zeg! Zo te lezen vermaak je je prima :-)
    Ik denk dat die heading bush reis die je geboekt hebt ook heel vet is. Nou ja, die verhalen lezen we nog wel, ben heel benieuwd. Morgen gaan we naar Ankeveen en zullen we oma Tiny de foto's van jou laten zien dat zal ze prachtig vinden! Laterrrrr xxx